Seznam procedur – Fyzio

PRO CELOU RODINU

Osteobalance a manualní terapie (90 min) 1500,- Kč
Osteobalance je neinvazivní doteková metoda, která vnímá tělo jako integrativní celek a využívá jemné manuální techniky - od tlaku, přes napínání tkání až po manipulaci s klouby, svaly a kostmi. Cílem terapie je uvolnit místo, které je nějakým způsobem zablokované a špatně funguje, a tak příznivě ovlivnit nervový, oběhový a lymfatický systém organismu. V kombinací s jinou manuální technikou efektivně pomáhá při celé řadě patologických stavů – bolestech zad a kloubů, bolestech hlavy, hormonálních potížích, poruchách motorického vývoje u dětí, dysfunkcích vnitřních orgánů, úzkostných stavech, poruchách spánku. Tento způsob terapie nemá žádné vedlejší účinky a je vhodný pro všechny věkové skupiny, včetně kojenců a těhotných žen. Jeho aplikování je možné při akutních i chronických stavech.
Kondiční cviky pro ženy (60min ) x2 týdně – lekce/
permanentka na 10 lekcí
Léčebný tělocvik probíhá ve skupinách 5-7 osob.
350,- Kč / 2800,- Kč
Individuální cvičení s fyzioterapeutem 850,- Kč
Kondiční cviky individuální (60 min) / permanentka 10 lekcí 600,- Kč / 5500,- Kč
Tejpování 230,- Kč / zóna
Karboxyterapie(plynové injekce) 1 Tělové ošetření 1500,- Kč
10 ošetření 13 000,- Kč
Konzultace s fyzioterapeutem (30 min) 650,- Kč

PRO TĚHOTNÉ

Cvičení pro těhotné (60min) x 1 týdně - lekce /permanentka na 10 lekcí
Naše cvičení pro těhotné je zaměřeno na udržení tělesné kondice během těhotenství a předcházení nežádoucím změnám, ke kterým může během těhotenství dojit. Tato lekce probíhá ve skupinách 5-7 osob.
350,- Kč / 2800,- Kč
Individuální cvičení s fyzioterapeutem 850,- Kč
Kondiční cvičení individuální / permanentka 10 lekcí 600,- Kč / 5500,- Kč
Osteobalance a manualní terapie (90 min) 1500,- Kč
Osteobalance je neinvazivní doteková metoda, která vnímá tělo jako integrativní celek a využívá jemné manuální techniky - od tlaku, přes napínání tkání až po manipulaci s klouby, svaly a kostmi. Cílem terapie je uvolnit místo, které je nějakým způsobem zablokované a špatně funguje, a tak příznivě ovlivnit nervový, oběhový a lymfatický systém organismu. V kombinací s jinou manuální technikou efektivně pomáhá při celé řadě patologických stavů – bolestech zad a kloubů, bolestech hlavy, hormonálních potížích, poruchách motorického vývoje u dětí, dysfunkcích vnitřních orgánů, úzkostných stavech, poruchách spánku . Tento způsob terapie nemá žádné vedlejší účinky a je vhodný pro všechny věkové skupiny, včetně kojenců a těhotných žen. Jeho aplikování je možné při akutních i chronických stavech.

PRO DĚTI

Cvičení s kojenci (45min) x 2 týdně - lekce /permanentka na 10 lekcí
S miminky cvičí pí. lektorka, která se specializují na pohybový vývoj dětí. Tato lekce probíhá v příslušných věkových skupinkách 5-7 děti.
270,- Kč / 2100,- Kč
Individuální cvičení s fyzioterapeutem (30 min) 450,- Kč
Konzultace psychomotorického vývoje dítěte fyzioterapeutem (30 min) 850,- Kč
Osteobalance a manualní terapie (60 min) 600,- Kč
Osteobalance je neinvazivní doteková metoda, která vnímá tělo jako integrativní celek a využívá jemné manuální techniky – od tlaku, přes napínání tkání až po manipulaci s klouby, svaly a kostmi. Cílem terapie je uvolnit místo, které je nějakým způsobem zablokované a špatně funguje, a tak příznivě ovlivnit nervový, oběhový a lymfatický systém organismu. V kombinací s jinou manuální technikou efektivně pomáhá při celé řadě patologických stavů – bolestech zad a kloubů, bolestech hlavy, hormonálních potížích, poruchách motorického vývoje u dětí, dysfunkcích vnitřních orgánů, úzkostných stavech, poruchách spánku. Tento způsob terapie nemá žádné vedlejší účinky a je vhodný pro všechny věkové skupiny, včetně kojenců a těhotných žen. Jeho aplikování je možné při akutních i chronických stavech.